22 Temmuz 2009 Çarşamba

19 Temmuz 2009 Kocahasanlı

Cumartesi eşimin işi uzadığından geç çıktık yola. Harala gürele hazırlanıp yola koyulduk. Yorgun ama mutlu vardık evimize. Bu haftasonu arkadaşlarımızda kaltıldı bize. Midemiz zil çalıyordu. Çabucak bişiler hazırladık. Balkon keyfi yapıp, uykumuz gelene kadar oturduk.

Sabah kahvaltımızı yapıp hızlıca hazırlanıp sahile indik. Sahilin keyfini çıkardık. İşin içine çocuklar girince keyif kısa sürüyor. Güneşin zararlarından etkilenmesinler diye 10:00'da eve döndük. Sevgili Arif cengaverlik yapıp güneş kremi sürmediğinden öğleden sonra sırtı kaşınmaya başladı :)))
Allahtan Günel ve Hakan'a krem sürdürmüştük. Rena hanım gündüz dışarı çıkarken bile kullanıyor kremini. buna rağmen rengi döndü:)

Pazar kahvaltısı

Rena denizde.

Öğlen yemeği hazırlıklarından sonra Adana hazırlığına başladık. Bu haftaki tatilimiz kısa sürdü ama çok güzeldi. Arkadaşlarımız ekstra renk kattı.. Umarız uygun olurda gelecek hafta tekrar gidebiliriz. Tadı damağımızda kaldı...

1. çok keyifli bir hafta sonu geçirmişsin canım. Deniz resimleri görmek istemiyorum. Renanında maşallahı var var.

2. Merhabalar,
    öneriniz icin cok tesekkürler.
    Haklisiniz yazilar göz aliyor, ama bir kac hirsizlik olunca fotolarda öyle koca koca yazmaya basladim. Ama siz bakmaktan ben ise üzerlerine yazmaktan yorulduum. Yazmasam nasil olur acaba diye de düsünüyorum isim kolaylasir cünkü. Sizinde deniz ve bebisinizin fotolari harika ellerinize saglik.

Ziyaretiniz icin de cok tesekkürler, yine beklerim, selamlarla....

3. Kocahasanlıda benim de evim var. Ben seviyorum burayı. Sevmediğim tek şey bakımsız ve pislik içinde olması. Hafta sonu gelen günü birlikçiler sanki doğal hakları buymuş gibi ortalığı pisliğe çeviriyorlar. Çocuklarının altını değiştirdikleri bezden tutunda yiyip içtikleri her şeyi sahile, oturdukları yerlere atıp gidiyorlar. Belediye de yeterince ilgilenmiyor. Yazık oluyor , hak ettiği yere gelemiyor bu güzel yer.

4. 12 temmuz 2012 tarihinde resmi gazetede Sağlık bakanlığına ait kararnamenin 11. maddesi ile yayınlanarak yürürlüğe girdi. Yere izmarit, siğara paketi, umuma ait yerleri ve sokağı kirletenlere zabıtalarca 50 TL para cezası kesilmesi hükme bağlandı. İlgililere duyurulur. Kocahasanlıyı temiz ve bakımlı görmek istiyoruz.